Sunday, November 22, 2009

Bila Sakit Pon Nak Berjalan

Hari ni batok teruk..Teruk yang teramat sangat. Sakit dada ni haa. Ni pon sambil menaip sambil terbatuk2.
Tapi ada hati juga nak keluar jalan2. Petang tadi ada pergi Alamanda cadangnya nak tengok movie. Dalam cinema tu asyik batuk2 je kesian pulak dekat orang sebelah takut dia tak selesa. Nasib dia tak sound saya. Hehe. Orait nak share sikit. Saya tengok cerita "PHOBIA 2"


Boleh tahan juga cerita ni. Tapi for me setengah jam terakhir tu memang best sangat.Satu wayang gelak kaw2 punya. Mesti korang pelik why kitorang gelak kan? Padahal cerita seram. Haa tu kena tengok sendiri. Btw saya bagi cerita ni 3 star jela. SEbab adegan terkejut omak kau dia je yang boleh buat korang jerit mengilai2. Yang lain slow. Tapi memang worth it.


Ni haa nak story sikit.Dah keluar2 wayang tu saya boleh bantai tertinggal barang dalam hall. Dah la barang my lil bro yang saya belikan. Ni kalau tak patah balik ambil mesti sah2 tak boleh claim dekat dia nanti. Nak tak nak kena pergi kaunter balik tebal kan muka dan cakap tertinggal barang. Terasa macam susahkan diorang pulak. Yela mana tak nya cerita tu habis pukul 12.30. Dah tengah malam pon.
Staff pon nak balik da. tapi takpela. Kerja dia kan. Tak kan nak makan gaji buta je tak gitu?

Time nak balik tu da la drive sorang2 dari Putrajaya sampai Kajang.

Selalu 20 minit baru sampai rumah. Ni takut punya pasal tak sampai 15minit dah sampai rumah.
Hehe anyway alhamdulillah selamat sampai rumah..

1 comment: