Saturday, January 28, 2012

BUAT DUA2 PON MATI SO HOW??

Buat dua2 pon mati macam mana?

Nak tanya boleh? Tak boleh pon still nak tanya jugak. Salah ke kalau kita friendly dengan orang?

Salah ke?salah ke??

Kadang2 buat semua benda salah. Walaupon tak la seserius telan mati mak luah mati bapak. Tapi still buat dua2 pon salah. Kenapa? Macam ni la contoh nya ye.

Kadang2 kan bila kita friendly dengan kaum yang bukan sejenis dengan kita banyak pulak yang diorang fikir.(ehh faham tak KAUM YANG BUKAN SEJENIS DENGAN KITA? I mean if I gegirl. So kaum yang bukan sejenis dengan I ade lah boboy) Ok sometime dorang ingat kita suka dia la. Kita ni senang sangat la. Kita ni gatal la. Tapi bila tak layan pulak suka hati mak tiri kakak angkat jiran sebelah taman dia je nak kata kita ni sombong la bajet hot la.

So korang nak kita buat apa hah?(marah ni) tension la dengan korang manusia yang tak pernah puas hati.Pastu bila kita berbaik dengan kaum sejenis pulak, dia kata kita homo pulak. Tak pon saje nak baik2 ada makna la. Ehh serius tak faham dengan mentaliti orang2 sekarang ni.

Im friendly and thats me. I don’t have to change myself to please others. Do like me the way i am. If you just like me because what you want is in me, so you just love a reflection of yourself..

Bisik2: Just because she's friendly, doesn't mean that she's easy. JUST SO U KNOW ;D

5 comments: