Monday, June 7, 2010

EMAS DALAM MULUT

MEET THEM:
FROM LEFT:JIJI,AMIRUL,ME N EFY..
THE OMG'S


Saya suka menyanyi.Sangat enjoy apabila dapat melalak kuat2 sambil ikut iringan music.Tapi..Dengan kata lain saya suka karaoke.haha Masih segar lagi diingatan.Pertama kali berada dalam bilik karaoke.Amat berat untuk menyanyi.Even dipaksa2.Saya memilih untuk berdiam diri (mcm kata2 org yg kene tgkp bersalah..”saya memilih utk berdiam diri sehingga la lawyer sy sampai”ahaha)Tapi tetap tegar untuk tidak bukak mulut.

*wow “tegar” sungguh skema disitu..bahah..XD

Hehe..Selama ini hanya teman kawan2 bernyanyi sahaja..Untuk menyanyi bersama agak mustahil..Kenapa?Sebab saya ni pemalu orangnya.hehe..Walaupun mulut suke pok pek pok pek 24 jam.Tapi apabila sampai pada suruh bernyanyi depan ramai orang..Tiba2 jadi kaku.Menjadi sangat xkeruan.hehe.Jiji,Amirul n Effy.ye.Mereka la geng saya yang kuat karok.Kerana tiap kali keluar asyik suggest “karok jom,bile nak karok?,ehh rndu la nak karok”..Maka seorang insan yang bernama cici yang dahulu nya sangat berat buka mulut untuk menyanyi terpaksa la menyanyi juga.ahaha..Mula2 malu..Lama2 haaa lantak ko la nak kata suare aku mcm ape..hehe..Begitu la..Lama2 jadi enjoy..Malu pon hilang.Tapi tetap bila dengan org2 lain rasa malu masih menebal.Setebal bedak dimuka saya juga.Harus singkir rasa malu tu..syooh..syooh..Confident itu wajib..Gaya mutu keunggulan..wahceh!

Owh ye..Cuti2 ni teringin sangat nak pergi karaoke bersama sahabat sehidup xsemati my beloved jiji,effy n miyol..Tapi takut x mampu je..I mean my voice (ceh padahal suare mmg tahap nyanyi bilik air sorg2 je)ehem2..Tapi ni kan kes lain..Act saya baru baik demam masih lagi batok2..uhuk2(cepat bayangkan saya batuk sekarang)Semangat ni nak bagi bayang..hehe..Tapi betul la..Batuk ni x nak sembuh pulak beliau.Tadi sambil mandi konon2 menyanyi.Sambil buat gaya ala-ala tengah buat konsert besar..hehehe..(gelak malu)..Alaa macam cerita orang melayu dulu2 yang basuh kain tepi sungai berkemban sambil nyanyi2 tu..(tapi ape kene mengena?T_T)

Maka sekarang tengah menunggu masa kalau boleh gather kitorg berempat untuk pergi melaksanakan misi yang dah lama terbantut..hehe..Lama xenjoy macam muda mudi dulu..(waahh...gaya cakap mcm da tua beranak pinak bagai)huu..





p/s:sekarang saya pula yang suka paksa2 orang yang xsuka karaoke untuk karaoke bersama saya..pada siapa2 yang berkenaan..mereka tahu mereka lah orang itu;)

No comments:

Post a Comment