Wednesday, June 2, 2010

PARA-PARA LELAKI DAN PEREMPUAN


Apa yang selalu diper'gossip'kan oleh perempuan bila dia dah jumpa 'group' nya?
Dan apa juga diperbualkan oleh lelaki bila mereka jumper kaum mereka?

Mari kita tengok dan lihat :

Oh perempuan!
1. You kurusnye skang? Jelousnye.. I dah gemok gile Ok..
2. Eh lepas ni sale bulan brape erk?
3. Siapa bf u skang? Die buat ape? Duduk mne? Study ke? Die pkai kereta ape?
4. Handbang you lawa..ori ke downtown?
5. Bile nak hangout lagi?? Da lame tak gossip kan??Byk cte nak story ni..(that's me)
6. Tengok perempuan tu. Cantik gile! Wish i were beautiful like her..
7. Tengok laki tu.. Handsome.. Tapi dah ada girlfriend. Tak lawa pula tu. Haha
8. Lapar la.. Tapi i tgh diet skang..
9.Eh..rambut baru ek??bile buat??saloon mane?

*Oh lelaki!

1. Kau buat apa skang?
2. Esok futsal jom!
3. Aku tak bole kluar la esk. Aku ada hal sikit.
4. Esok ikut aku jom pergi Low Yat. Aku nk beli barang sikit.
5. Cantik kereta kau..mane dapat loan??
6. Aku takder sen la. Next time la lepak.
7. Awek hot siottt. ( Yang batak awek la.)
8. Aku tengah saving duit ni nk beli kereta baru..
9. Malam ni Manchester lawan Liverpool la..mamak jom tengok bola.

Itu sahaja yg dapat disenaraikan pada hari ini.
Conclusion nye:


Perempuan ni banyak cerita merapu sikit.. Including me.. Haha^o^


Girlsss jangan marahhhh!! haha


No comments:

Post a Comment